niedziela, 12 kwietnia 2015

HEY ALL!

Heeej wszystkim! :)
Właśnie dołączam się do grona blogerek na bloggerze lub blogspocie - Jak kto woli.
Skoro jestem tu nowa to wypadalo by się przedstawić. Mam na imię Klaudia, ale nie lubię go, znajomi mówią do mnie 'żaba' ._. Mam za sobą 14 lat. Już wcześniej pisałam bloga ale niestety jak to bywa po długim nie wchodzeniu na jakąkolwiek stronę - Zapomina się hasła lub usuwają konto :/ I tak to właśnie było w moim przypadku. Tego bloga poświęcę na moje przemyślenia na różne tematy. Ale nie martwcie się! Od czasu do czasu będą pojawiały się 'posty specjalne' na inne tamaty np. Modowe, inspiracyjne, polecę jakiś film czy cos w tym rodzaju :) Posty nie będą pojawiały się w określony dzień i o danej godzinie. Gdy będę miała pomysł na posta to go zrealizuję bo napisanie posta o byle czym i byle jak nie będzie przyjemne ani dla mnie ani wam czytanie paplaniny bez sensu nie będzie czymś przyjemnym ;)
Mam nadzieję,że dołączycie do mnie i również bedziecie wyrażali swoje opinie na temat poruszony danego dnia ^^ Do zobaczenia w kolejnym poście ;*

7 komentarzy:

  1. Życzę udanej zabawy z blogowaniem i dużo cierpliwości do ludzi :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce zrobić konkurs i szukam osób. Jesteś chętna? Pisz u mnie na blogu w komentarzach :)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://sandraxxsanderkaxx.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie się przedstawiłaś :-D
    Oczywiście, życzę powodzenia w pisaniu!
    Zaobserwowałam ;-)
    http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje ci kochana za komentarz. jest mi naprawde bardzo milo :) Czekam na twoje posty! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mala dawke fotografii :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia :)
    może obs za obs?
    daj znać u mnie
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu :D zapraszam także do mnie

    natlok-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń